Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

Cholerna prawda.Ale ja już chyba to pisałam.

Wczoraj pierwszy dzień w nowej pracy.Było spoko, całkiem oki, ale wierze , że sie jeszcze bardziej rozkręci.Przedwczoraj urodzinki.Ostatnia nastka.alem już stara siem zrobiła.W sobote impreza tzw.sqandal.fajnie było,fajni ludzie,fajny styl.Nie to co niektóre tandetne impry z tandetnymi ludźmi typu blondi z ledwo zasłoniętym tyłkiem i cyckami,z obcasikami dłuższymi od jej grubych,rozjechanych nóżek,mimo młodego wieku rozjechanym.Tam spoko klimat,spoko ludzie,żadnej młodej tandety.

A tak poza tym potrzebuje faceta.Ech pomyłka.Facetów.

I ide malować...

}butterflayek{ : :

linkologia.pl spis.pl

    takie właśnie słowa miał dziś Sebek na statucie na gg :( I co z tego, że umie ładnie mówić jak te słowa są puste.Czaruje tymi swoimi słowami,pięknie pisze o miłości, a tak naprawde boi sie jej jeszcze bardziej niż ja.

  Miałam o Nim zapomnieć i tak będzie,ale najpierw musze sie odegrać, nie dam sie zbesztać, bo to nie ja.I co z tego,że starałam sie być inna przy Nim.W sumie te starania są teraz sztuczne,żeby Go omotać.Źle zrobił i sie o tym przekona,że ze mną sie nie igra.Że nie jestem laską, która łatwo odpuszcza.Ja nie odpuszcze wogóle.Zrobie wszystko, żeby poczuł sie tak jak ja.Ja bede rzadzić, On będzie płakał.Ja bede nakazywać, On bedzie sie słuchał.

  Pokazał mi swój świat,teraz ja pokaże Mu mój...

}butterflayek{ : :

in my spirit Komentarze (0)
20. października 2005 23:18:00
linkologia.pl spis.pl

   Bloga założyłam w marcu ,czyli bardzo dawno temu,a tak mało notatek,taki brzydki.Ech...a wtedy było tak pięknie,tak ładnie,A teraz.Teraz trzeba pracować.I tyle bo mi sie spać chce.Nazwijmy to nutką tajemniczości, albo jak w serialach wenezuelskich,kończy sie w szczytowym momencie.No więc do następnego odcinka przyp.red.Jutra.

}butterflayek{ : :

ehh Komentarze (0)
26. sierpnia 2005 15:05:00
linkologia.pl spis.pl

Nie znosze jak ktos mna rzadzi.A ta pojebana menadzerka to juz calkowita przesada.Ja jej jeszcze pokaze.Przez ten tydzien pracowalam tylko jeden dzien i to tylko przez 5 godz-przez kogo-no oczywiscie przez ta jedze.

A i tak wogole znowu gadalam wczoraj z tym przyglupem na gg i nie wiem co juz robic.Bo ide jutro na impre z Karolem.I to jeszcze podobno na polska dyskoteke.I no tam bedzie pefnie duzo fajnych ludzi,znaczy facetow.Heh i kropka

}butterflayek{ : :

nudy Komentarze (0)
24. sierpnia 2005 20:11:00
linkologia.pl spis.pl

Chce do polski.Tak potfornie mi sie tu nudzi ze masakra.Ile razy mozna ogladac powtorki penetratorow na MTV,albo CLUB.No i co ze znalazlam tu kolesia jak jest taki sam jak wszyscy inni.A z Sebkiem nic nie bedzie koniec.Nie mam ochoty sie juz z Nim meczyc.Znudzila mi sie ta zabawa.Wiec nawet jak wroce do Polski to nic nie bedzie.Postawilam Mu warunek ale i tak wiem ze go nie dotrzyma,wiec nie ma juz zadnych szans na zaden zwiazek,na cokolwiek...

}butterflayek{ : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

tajnydetektyw | projektowanie-stron-warszawa | norman | ja-czyli-kto | sweety | Mailing